Klachtenprocedure

Wij streven ernaar onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Om dit te realiseren zijn wij constant op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Bent u, als opdrachtgever of opdrachtnemer ontevreden over onze dienstverlening?

Dan kunt u een klacht indienen via ons contactformulier.

Ook als u ons een compliment wilt geven, verzoeken wij u dit formulier te gebruiken

Wij beschouwen klachten als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Om ervoor te zorgen dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld, hanteren wij een duidelijke klachtenprocedure.

Wij verzoeken u uw klacht schriftelijk in te dienen. Op deze wijze is uw tekst het uitgangspunt van de behandeling van de klacht en niet eventueel een interpretatie van de klacht door één van onze medewerkers. U kunt uw klacht schriftelijk indienen middels ons contactformulier. Binnen twee werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging van uw klacht.

Contact
Hoofdkantoor
Koestraat 2
8051 GT Hattem

Administratiekantoor
Abe Lenstra Boulevard 38
8448 JB Heerenveen

zp@jong-en-ko.nl

Klacht melden